まー坊の洋楽歌詞和訳ブログ

好きな洋楽歌詞の和訳をしています

Lil Peep - Awful Things ft. Lil Tracy

[Chorus: Lil Peep]
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that
Helps me get through this without you
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me
Love it when you do that on me

嫌な思いにさせてくれ、酷い事を言ってくれ
そうすりゃお前がいなくたって平気だって思えるからさ
嫌な思いにさせてくれ、酷い事を言ってくれ
俺の上でよがってんのが好きなのさ
それが好きなんだ

[Verse 1: Lil Peep]
You like attention, I find it obvious
She makes it obvious for me She feels the tension
It's just the two of us, it's just the two of us tonight
Burn me down 'til I'm nothin' but memories
I get it, girl (I get it, girl)I get it, girl
Burn me down 'til I'm nothin' but memories
I get it, girl (I get it, girl)
I'm not the one

お前は注目されるのが好きなんだよな、あからさまだぜ
俺に当てつけてんのか、ピリピリしてるよな。
今夜は俺たち二人だけだぜ
俺の記憶以外すべて焼き払ってくれ
ああ、わかってるよ
俺の記憶以外すべて焼き払ってくれ
ああ、わかってるさ
俺はお前にとって特別なんかじゃねえってな

[Chorus: Lil Peep]
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that
Helps me get through this without you
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me
Love it when you do that on me
嫌な思いにさせてくれ、酷い事を言ってくれ
そうすりゃお前がいなくたって平気だって思えるからさ
嫌な思いにさせてくれ、酷い事を言ってくれ
俺の上でよがってんのが好きなのさ
それが好きなんだ

[Verse 2: Lil Tracy]
Don't you turn your back on me
Let your teardrops fall on me
Speeding away, the city in the rear view
Heart racing whenever I'm near you
GothBoi jumpin' on stage
Carry me away, carry me away
Burn me down 'til there's nothing left
I will scream your name with my last breath
Take off your favorite dress
Lay your head on my chest
Diamonds, rubies and gems
You can have all of them

無視すんなよ
俺の為に泣いてくれよ
猛スピードでぶっ飛ばして、町はもうリアガラス越し
お前が近くにいるときはいつも緊張してたぜ
客席へダイブするから
そのまま俺をどこかへ運んでくれよ
俺を跡形もなく燃やしてくれ
そんで、最期の一声でお前の名前を叫ぶよ
お気に入りのドレスを脱いで、お前は俺の胸で寝てる
ダイヤやルビーの宝石だって全部お前のもんだ

[Chorus: Lil Peep]
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you do that
Helps me get through this without you
Bother me, tell me awful things
You know I love it when you move that on me
Love it when you do that on me
嫌な思いにさせてくれ、酷い事を言ってくれ
そうすりゃお前がいなくたって平気だって思えるからさ
嫌な思いにさせてくれ、酷い事を言ってくれ
俺の上でよがってんのが好きなのさ
それが好きなんだ