まー坊の洋楽歌詞和訳ブログ

好きな洋楽歌詞の和訳をしています

XXXTentacion - SAD!

Who am I? Someone that's afraid to let go, uh
You decide if you're ever gonna let me know (yeah)
Suicide if you ever try to let go, uh
I'm sad, I know, yeah
I'm sad, I know, yeah
俺は一体何者なんだ?手放すことを怖がる者さ
俺に何か伝えるのかどうかは、君が決めるんだ
自分を解放しようとしてるのなら、自らを葬るしかない
悲しいけどさ、うん

I gave her everything
She took my heart and left me lonely
I've been broken, heart's contentious
I won't fix, I'd rather weep
I'm lost then I'm found
But it's torture being in love
I love when you're around
But I fucking hate when you leave
彼女にすべてを捧げた
なのに彼女は俺の心を奪って、孤独を残していったんだ
俺は壊れてしまった、心が好戦的になっちまってる
やり直さないぜ、嘆いてる方がマシだ
自分を見失って、そして取戻した
恋をするってのは拷問みたいなもんだ
君がそばにいてくれるのは大好きなんだけど
君が離れていくのは大嫌いなんだ

Who am I? Someone that's afraid to let go, uh
You decide if you're ever gonna let me know (yeah)
Suicide if you ever try to let go, uh
I'm sad, I know, yeah
I'm sad, I know, yeah
俺は一体何者なんだ?手放すことを怖がる者さ
俺に何か伝えるのかどうかは、君が決めるんだ
自分を解放しようとしてるのなら、自らを葬るしかない
悲しいけどさ、うん